tirsdag 20. november 2012

Vinner av Slå EL-prisen 2012!

En heldig vinner av Slå EL-prisen!
Jeg var jo så veldig heldig å bli vinneren av slå EL-prisen. Man skal ikke se bort i fra at pengene kommer godt med og nå skal jeg fortelle hva pengene gikk til
Ikke langt etter at jeg fikk utdelt prisen dro jo damene i klubben på en o-tur til Ungarn. Jeg sendte med pengene og jeg var litt usikker på om oppdraget skulle bli gjennomført når jeg hørte at de skulle bo på spa hotell. Det hørte ut som alt annet gikk foran orientering på den turen. Men etter en telefon fra mamma fikk jeg fortalt at jeg var nå den lykkelige eier av slike Inov-8 sko. Og det ble også orientering på damene med resultater det står respekt av.
Tusen takk for premien, Einar!
Hilsen Ivar Jevne Arnesen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar